2013. június 28., péntek

4.rész

Hello,itt az új rész :D remélem tetzeni fog és remélem tovább is fogjátok olvasni :D
nem vagyok az a " komment kunyárelós" fajta,de azért egy mégis jól esne hogy pl.Milyen a sztori? Mit rakjak még bele? stb.-stb. vagy egy mi nem tetszik benne. ilyesmi. De ez nem kötelezö (csak meg emlitettem :) ) Na de nem lopom a drága idöt, hagylak olvasni titeket.
jó olvasást :D pápá

***


Zayn



 
 
 
Végre meg érkeszetem a korházba!-gondoltam magamban , mert már kibaszottul érdekelt hogy Harry mi a francot keress itt!

Be mentem a bejáraton és a recepcios pulthoz léptem ,ahhonan csak a recepcios hiányzott! Na ne már!Ez nem az én napom..

Egyszercsak meg hallotam Niall sipitozását amit Liamnek üzent mert "éhes" ez tipikus zabagép.Elkezdtem feléjük lépkedni mert  nem voltak anyira messze ugyhogy igy is utol érhetem öket..a fenébe,neki mentem valaminek vagy valakinek! Meg néztem hogy minek mentem neki és azt láttam hogy egy nálam sokkal kisebb kis lány áll elöttem ,szöke haján szörős sapka volt és kék szemei.

-Bocsánat.-mondtam neki ,erre felfigyelt.Hirtelen nagy döbbenet ült ki az arcára, és tátogni kezdett .

-Te..nem Harry Stylessel szoktál énekelni és zenélni?-kérdezte izgatottan.Heh?Egy Harry rajongo? Megtudták hogy itt van ??

-Nyugalom egy rajongo se tudja hogy itt van.-zökkentett ki gondolat menetemböl , erre el tátottam a szám.OLVAS A  GONDOLATAIMBAN?

-Nem ,nem olvasok a gondolataidba, csak rá van irva az arcodra.-nevetett halkan.Ó már értem.

-Te egy rajongo vagy?-kérdeztem töle.-És honnan tudod hogy itt van ?-ezt már csak sugtam.

-Igen az egyik legnagyobb rajongoja vagyok, és  onnan hogy én és a bátyám hivtuk a mentöket , innen tudom.-mondta egyszerüen.-Amugy, Fizzy Tomlinson vagyok.-mosolygott rám .

-Zayn malik-mosolyogtam vissza-öö..ha ti hoztátok be akkor meg tudnád mutatni hogy hol van a korterme?

-Hát..van egy kis bibi-vakarta zavartan a tarkoját.-elfelejtettem hogy merre van a a korterem.

Döbbenten néztem rá.ELFELEJTETTE ?? Na szép,már megkönnyebbültem hogy találtam valakit aki tudta hogy holvan de erre elfelejtette!Ekkor meg pillantottam Liamet hogy be megy egy szobába,Niall meg elkezdte mondogatni hogy "végre megvan ,Hazza",nem vártam semmit elkezdtem arra lépedni amerre ök voltak.Már majdnem oda értem amikor észre vettem hogy a kislány jön utánam.


-Bocsi de te kihez mész?-néztem rá kérdön mikor be akart lépni Harry szobájába.

-Már mondtam hogy én és a bátyám hoztuk be a korházba , ugyhogy a cuccomért  és a bátyám ért!És van egy kérdésem Harryhez amit még mindig nem válaszolt meg!Talán baj?!

-Ööö...n-nem,de hogy i-is.-bassza meg ez a kis csaj tudám ijesztö lenni, nem is kicsit!Mikor beléptünk a szobába, azt hittem itt hejben kiadom a taccsot:Liam és Niall falták egymást ,nem messze tölük meg Harry ült az ágyán és egy sráccal smároltak (vagyis innen ugy nézett ki)aki az ölében ült.Ekkor halk kuncogást halotam maga mellöl,lenéztem és azt láttam hogy Fizzy nevetgél az ágyon ülökön.Halkan beszélt magában "Gondoltam hogy van köztük valami ,Lou nem tucc jol titkolozni .hihi.".Lou? Az meg ki?A báttya? Mivan közte és Harry között?!Ekkor hangosan szoltam a "gelre pároknak" hogy nincsenek egyedül.Ekkor mindenki felém fordult.Körül néztem ,azt hittem el röhögöm magam: Niall piroslo arcal nézet felém, Liam meg már kinyirt volna a szemével. Harry csak vigyorgott mint a tök ,de nem nézett felém hanem az ölében ülöre vigyorgott folyamatosan , aki amint észre vette hogy én és a huga bejötünk már akkor pirosabb lett mint a gatyája ami nagyon piros volt.De mondjuk nem néz ki rosszul barna haj, kék szem, hm...ijen az esetem .Heh?Zayn,hallod magad?TE A CSAJOKRA BUKSZ!Harry hangja hozott vissza a valoságba.Elindultam felé hogy meg öleljem , láttam hogy a"plüss macija" álna fel hogy meg tudjam ölelni Harryt,de nem birt mert Hazza még jobban magához szoritotta,egyik kezét kinyulytotta felém egy gyors ölelés és már rakta is vissza a kezét oda ahol edig volt.Hirtelen meg szolalt az egyik zene amit jáccani szoktunk és Fizzy egy gyors bocsánat után ki ment beszélni.Csönd lett a szobában de meg szekitottam :

-Amugy szia Zayn Malik vagyok, te??-mosolyogtam rá, kicsit teccik..hé,miket beszélek??

-Louis tomlinson,szia.-mosolygott vissza rám.Á..uristenem az a mosoly...mindjárt elolvadok.Hm...milyen lehet polonélkül?.....Kezdek félni magamtol!!Arra eszméltem fel hogy kérdezett tölem valamit én meg válaszoltam valamit,erre mondja hogy hogy birom ki a srácokkal egy szobában hogy nem ugrok ki az ablakon, erre Harry elkezdte csikizni, ö meg kipattat az öléböl és elesett volna ,de én elkaptam.Furcsa érzés járta át a testem, furcsa hatása volt a közelsége ,ijet még nem éreztem soha.Arca a melkasomon volt,keze a vállamon,csak aztán vettem észre hogy fogom a kezét és hogy át öleltem a derekát.ÚRISTENEM MI TÖRTÉNIK VELEM??

-khm-hallotam hirtelen egy krákogást és rögtön a hang irányába néztem.Harry dühös tekintetével találkoztam.Elengedtem Louis kezét és derekát , hagytam hogy vissza üljön a "helyére".Harry még mindig nagyon dühösen nézett rám.Ezt nem birtam szonélkül hagyni:

-Mi van ?? Elkaptam a "pasidat" nem lett semmi baja ,és te már ki is nyirsz a szemeddel?

Erre nem válaszolt.Csak bámult maga elé,és teljesen magához huzta Louist.ÓÓÓÓ..már értem.Ugy látszik hogy a mi kicsi Harrynk igazán szerelmes lett.Ezen elmosolyodtam,lepillantotam rá,és azt láttam hogy: Louis kiszál az öléböl,erre felkapta a fejét,ekkor Lou meg fogta az állát és kicsit közelebb huzta magához és ö is közeleb hajolt hozzá ,a füléhez hajolt és belesugott valamit ,amivel azt érte el,hogy Harry mosolyogni kezdett és kezeit a derekaköré fonta, Louis Harryre nézett és ajkaihoz hajolt,megcsókolta.Mindenki aki a szobában volt egy hangos "óóóóóóóóóóóóó"-t hangosztatott (még én is).Ezen elnevették magukat ,de nem szakitották meg a csókot.Örülök annak hogy Harry boldog ,jó őt így látni.De annak mégjobban hogy talált valakit aki ennyire megszerette és ö is ugyan ugy szereti.Nem zavar hogy egy fiuba szeretettbele ,tudtuk hogy meleg.Amikor elöször találkoztunk mint banda akkor nyiltan a szemünk be mondta, akkor se zavart ez a tudat,hát most se.Gondolkadásomat az ajto becsukodása zavarta meg.

 

Fizzy

 

-Bocsi, hogy meg kell zavarnom mindenkit abban amit csinál.-mondtam Loura nézve aki nekem háttal állt és Haryvel csókolozott. Hogy nem lepödöm meg....-FIÚK!!Ma már szerintem eleget cseréltetek nyálat,ugy hogy most egy kicsit abba hagyhatnátok!

Ekkor végre abba hagyták az egymás szájában kutatást és rám figyeltek.VÉGRE.-Az a helyzet hogy anyu hivott-erre Lou meg forgatta a  szemét,egyet értek vele- és azért hivott mert Lottie mondott neki valamit ,nem tudom mit és nagyon felhuzta magátrajta és azt akarja hogy most azonnal huzzunk haza vagy "szét rugja a seggünket"-mutattam idézöjeleket a levegöbe,aztán én is szemet forgattam.Hát,igen Lottie ilyen ha nem az van amit akar ,és ugy látszik azt akarja hogy ne legyünk Harry Stylessel (mondjuk nem is tudja hogy vele vagyunk).Lou sohajtot egyett és el jött Harrytöl és a srácoktol ,akik mind a négyen egy kicsit szomorunak tüntek.El köszöntünk a fiuktol és éppen léptünk volna ki az ajton amikor, Harry kiáltot egyet Louisnak,és hozzánk rohant .Annyit lehetet csak látni hogy sugvalamit a fülébe ,amitöl lou elpirult és valamit a zsebébe rakott.Egy gyors bucsu csók után (ami kb.10 percig tartott) elindultunk haza fele.Nem sokat beszéltünk,de  nem messze a háztol kibukott belölem egy kérdés:

-Mit sugott a füledbe ?-kérdeztem kiváncsian,mert még sose láttam Louist igy elpirulni,mint most is ebben a percben is mikor vissza emlékezett.

-Elég annyi hogy a sztárkátok ahoz képest hogy mien kis kölyöknek látszik , nagyon perverz!!

-Oké nem firtatom tovább.-adtam fel mert ha ugy kezd valamit hogy "elég annyi" akkor azt az életben nem tudjameg az ember.-Amugy meg mit rakott a zsebedbe??-néztem az emlitett helyre.Erre fel kapta a fejét és rám nézett, fogalmase volt hogy mi van a zsebében.Megáltunk és meg nézte: egy kis cetli rajta valamien felirat amit nem tudtam elolvasni ,de Lou jokat mosolygott rajta ,meg volt még a papiron egy név "Harry Styles" és allata meg számok.....a telefon száma!!!Kikerekedett a szemem! Kezd komoly lenni ez a "kapcsolat".Kikaptam a kezéböl a papirt és el kezdtem bámulni.Harry féle kézirás, és egy szivecske volt rajta.Halkan elkezdtem nevetni, Lou meg hallota és ö is velem együtt nevettt de a nevetésén halottam hogy jol esett neki a papirtartalma,amit kezemben szorongatok és még mindig nem olvastam el.Pont kezdtem volna olvasni, mikor a "Louis-tornádo"kikapta a kezemböl és mosolyogva elrakta.

-Csak annyi van benne hogy hivjam fel.-mondta hogy ne rágodjak rajta,de nem hiszem hogy csak ez volt benne......

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése