2013. július 3., szerda

5.rész

Hello, itt az új rész! aki kiváncsi a másik blogomra annak itt a link .
meg jegyzés a részhez: szerintem nyálas lett! ennyit mondok, a többit ti döntitek el.:D
pápá
***

Louis

Megérkeztünk a házunkhoz.HURRÁ....nagyon nics kedven találkozni Lottieval ,mert tuti hogy fojton csak Harryröl beszélne.Amint beléptünk az ajton ,két kisebb hugom röktön a nyakamba ugrott,én meg azt hittem hogy hátra esek de megbirtam tartani magam is meg öket is.Elkezdtek nevetgéni meg mondogatni,hogy "meg vagy Lou!" és sipitozva ölelgettek.Ekkor anya ki lépett a konyhábol ,mögötte jött Lottie és ördögien nézett rám.Már elöre félek hogy mit mondott anyának... Erre anya hozzám lépett és megölelt.Mindenki meg döbbent ,Lottienak leesett az álla,ugy látszik nem erre számitot de én se..aztán anya elengedett és mosolyogva megfogta a kezem ,és a konyhába huzott.Ámult hugaimat ott hagyva mentem vele döbbenten.

-Beszélgesünk-mondta halálnyugodtan amitöl borsodzott a hátam.Nyeltem egyet.

-jo.....öö..miröl is?-kérdeztem félve, ilyenkor félek anyátol,nem tudom miért de ijesztö!

-Ki volt az a srác akival a sikátorban voltál?-kérdezte egyszerüen és még mindig halálnyugot volt...velem ellentétben!A SIKÁTORBAN??? Honnan tud a sikátorrol? Akkor....a.csókrol is tud??

-Látom gondolkozol-mosolygot rám-más hogy kérdezem: Kivel csókoloztál?-erre már felkuncogott.Meg döbbenve néztem anyut.Nem tudom hogy honnan tudrola, de nem is ez az ami enyire fontos!Hanem az hogy ,hogy-hogy nem akadtki??

-T-tudtad??-nem néztem rá.Féltem hogy nem fog szeretni többet, lefogtagadni a másságom miatt.

-Igen,már egy ideje tudom -nem tünt el a mosolya,söt még nagyobb let.-De..mért nem mondtad el?-itt egy kicist csalodott volt a tekintete.Nem volt jo igy látni anyát!Egyáltalán nem!Már küszködtem a könnyeimmel,ekkor  magához szoritot és nyugtatni kezdet.

-Azért,nem mondtam ...mert...f-féltem hogy többé látni se akarsz.

-Ne butáskogy!!A fiam vagy és akármi lesz veled én akkor is szeretni foglak,akármi történjen!!Értetted?

-Értettem.-mosolyodtam el és még szorosabban öleltük egy mást.Mire meg nyugodtam ,elengedett és kérdezösködni kezdett:

-Szoval....ki is volt az a sikátorban??-kiváncsian fürkészte arcomat.Erre elnevettem magam.Még sose láttam anyát ijennek.

-Hát.....öö...H-harry Styles.-suttogva mondtam, mert nem tudtam hogy hugaim hol vannak ,fö a bisztonság !!

-Hm...de ismerös a neve valahonnan....-kezdett gondolkodni.-Ö nem valami énekes féle??-ugrott fel izgatottan a székéböl és ugy nézte az arcom mint egy kiváncsi tini lány.Ekkor meg pillantotta a konyha asztalon Lottie egyik poszterét, amin persze hogy Harry volt, és még a neve is rá volt irva....király!Érte nyult és elkezdte elemezni aztán rám nézett és felém forditotta a képet és vigyorgott:

-Ő AZ??-kérdezte minden tudoan ,és mikor észrevette hogy el pirultam vigyora még nagyobb lett.-Hm...helyes srác.-ezt a részt már suttogta.-És....mikor ismerhetem meg ??-kérdezte csillogo szemekkel.Erre nem is gondoltam! Gondolat menetemet az zavarta meg hogy Lottie ugrott a nyakamba.Meg lepödtem,nem is kicsit.Elöbb még kiakart csinálni, most meg itt ölelget mintha semmi se lett volna.Ez gyanus...

-Mit szeretnél Lottie?-kérdeztem meg hugom miközben még mindig rajtam csimpaszkodot.

-Csak annyit hogy bocsi az elözöért....-mosolygott rám szeliden, még mindig gyanus..-és még azt hogy ugye emlékszel hogy 2 nap mulva szülinapom lesz ??-na tudtam hogy valami ijes mi lesz.

-Tudom nem kell mindig elékeztetni-fujtam ki a levegöt hangosan-és....mit szeretnél???-erre felcsillant a szeme, ajaj van egy érzésem hogy nem lesz már pénz a pénztárcámban, vagy hogy ojat kér amit nem tudok meg szerezni...

-Egy Harry Stylesses polot,és az uj albumát!!-mondta vagyis inkább sipikolta a fülembe.-És egy Harry Stylesses tortát szeretnék majd !-ezt már szerencsére anyunak mondta.Ö erre csak el mosolyodott és meg nyugtatta hogy meg kapja a tortát,erre hangos sikitásba kezdett és fel rohant a szobájába.

-De király!Megint kifogyasztja a pénztárcám...-erre anyuval mind ketten fel nevettünk.Mi után abba hagytuk, csillogo szemekkel nézet rám anyu, ugylátszik lett egy ötlete.

-Mi lenne ha meg hivnád Harryt a bulijára? Akkor kettö legyet üthetsz egy csapásra.A hugod is boldog lesz ,és én is meg tudhatom hogy kiaz aki el csavarta a fejed.-a végét már nevetve mondta, ezen én is el nevettem magam. De mundjuk volt igazság abban amit mondott , ha meg hivom akkor Lottie is boldog lesz , anya is meg ismerheti (amitöl kicsit félek), és én is láthatom.Bolintottam egyett, és épp meg szolaltam volna,de meg csörrent a telefonom ami az asztalon volt.Hirtelen anya lecsapott rá és kiváncsian felvette, aztán meg mosolyogva vissza kaptam a telomat.

-Hallo?-szoltam bele félve, mert anya kaján vigyorral figyelt engem.

-Te ugye Louis vagy ??-hallottam egy rekedtes hangot, és egyböl tudtam hogy ki lehet az.

-igen én vagyok.

-oké, had kérdezzek valamit: KI VOLT EZ AZ ELÖBB?-kérdezte sipitva, erre el emeltem a telefont a fülemtöl mert félek hogy meg süketülök töle.-CSAK NEM.....MEGCSALSZ?-hallotam a hangjában hogy kétségbe van esve, annak ellenére hogy suttogott.

-MI??? Erre ne is merj  gondolni!!!! Aki az elöbb fel vette az az anyukám volt.-ennél a résznél az emlitet személy felé fordultam , aki erre fel kapta a fejét.-Soha az életben nem tennék ijet!!ÉN csak téged szeretlek..-már én is kétségbe estem, nem érdekelt hogy anya halja és látja hogy mien vagyok ijenkor.Hallotam hogy a vonal másik végén elkezd halakan sirni Harry , de azt is hallotam hoyg meg könyebbül és elmosolyodik.Erre én is elmosolyodtam.

-Én is csak téged..és bocsi hogy kételkedtem benned...csak...-itt elhalgatot.

-Nincs semmi baj, lehet hogy én is ezt hittem volna hogy ha nálad veszi fel valaki más.-ojan 30percet bezsélgetünk és meg egyeztünk hogy holnap találkozunk a parkban.Miután letetük, anya ugy nézett rám mintha pontosan tudná hogy Harry mit mondott.

-Akkor holnap randitok lesz?-már kezdek félni a vigyorátol!!

-Nem ,csak találkozunk mint két haver, és meg kérdezem hogy eljön-e holnap után, oké?

-Oké, remélem jön! Lottie tuti hogy kiugrana a böréböl , ha meg látná és mondjuk lehet ne egy masni a nyakában!-erre mind ketten fel nevettünk.-Az az én szülinapomon is lehetne.-gondoltam ,de csak aztán vettem észre hogy hangosan is kimondtam,amit  az követett hogy ojan piros lettem hogy még egy paradicsom is meg irigyelhet ne.Anyu már fuldokolt a nevetéstöl, és egy "majd-meg-látjuk" nézéssel lezártuk az ügyet.

 

Harry

 

_másnap_

 

Végre találkozok Louissal!!! Este nem is birtam aludni annyira vártam már a mai napot .Ugy beszéltük meg hogy a parkban találkozunk 1-kor , de még van vagy kb.1 orám addig! ANYITT NEM BIROK KI NÉLKÜLE!! Igaz csak tegnap találkoztunk ,de ojan mintha már évek ota ismerném, és mindent tudnék rola,de igazábol....semmit se tudok rola!!Na majd most meg tudok rola mindent amit csak akarok.Jaj , hogy el beszéltem magamban az idöt, már csak 30percem van hogy oda érjek és én kb.1orára lakok töle!

 

Louis

 

Hamarabb el jött a másnap mint gondoltam.Egésznap ojan voltam mint egy lány az elsö randija elött, vagy fél orát gondolkodtam azon hogy mit vegyek fel, de aztán egy fekete farmer , egy fehér polo és egy szürke pulcsi és egy szintén szürke sapka mellet döntöttem. De amugy ugyse azt nézi hogy mivan rajtam....ugye?Az igazat meg valva fogalmam sincs mienek a fiuk a randikon, mert még sose voltam randin!! Se lányal , de fiuval föképp nem, csak volt egy pár egyészakás kaland és ez épp elég volt. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ fogalmam sincs mikszoktak lenni a randikon!!De ezt nevezhetjük annak? Nem tudom de nem is érdekel!! A lényeg hogy láthatom Harryt ,meg érinthetem és meg csókolhatom (ha hadja magát -.-'').Egyébként mennyi az idö?Nézzük csak....fél 1......hm..ráérek még, 10 percre van a házunktol, ugyhogy pihizhetek még egy kicsit.

_

 

Már majd nem elértem a parkot mikor meg csörrent a telom:

-Hallo?-kérdezetem

-Szia drága-mondta egy rekedtes hang, van egy sejtésem hogy kilehet az...

-ÓÓ te vagy az bébi?-halkan felkuncogtam-Hogy vagy, merre jársz?

-Köszi jol, és néz balra-erre felhuztam a szemöldököm.

-öö..mért is ??-De lassan arra forditottam a fejem.Ekkor egy fekete range rovert vettem észre magam mellet.Kicsit meg ijdetem, nyeltem egyet.Ekkor le huzodott az ablak, és Harry bukkant fel mögüle.Meg könnyebülten fujtam ki a levegöt,már azt hittem elrebolnak...Harry kellemes mély hangja téritett vissza:

-Szia, hova siecc enyire?-kajánul vigyorgott-Nem kell egy fuvar?-itt elkezdte fel-le emelgetni a szemöldökeit, nagyon röhejes volt, és ezt a tudtára is adtam mert jo, jo hangosan felnevettem.Bájosan elmosolyodott ezen.Intett egyet hogy száljak be,amit meg is tettem.Becsuktam az auto ajtaját a göndör felé fordultam , mikor két másik ajkat fedesztem fel az enyémeken.Boldogan csókoltam vissza,már tegnap ota erre vágytam...de hirtelen egy "khm.."-öt hallottam a hátso ülésröl ,rögtön megrázkodtam egy kicsit és gyorsan el is váltam a csalodott göndörtöl, aki szuros szemekkel nézett a hátso ülésen ülö férfira.Fogalmam sincs hogy ki ez....de az már bisztos hogy nem baj ha távolságot tartok töle...

 

 


2 megjegyzés: