2013. július 23., kedd

7.rész

Hello, na itt a várva várt rész (vagyis én vártamXD).
na de azért jött ilyen késön (tudom hogy nem érdekel senkit de én attol is mondom!!) mivel ne, voltam egy ideig gépközelben ,nem volt se ichletem (vagy hogy a fenébe kel kiejteni).
Na de a Lényeg hogy iitvan és most meg tudhadjátok hogy ki az a Rachel!! *sátáni kacaj*
na de nem bezsélek , jo olvasást ,és további szép napocskát :D
u.i:köszönöm szépen a 286 oldal megnyitást :D (nem tudom hogy köszöntem már-e ,de ha igen akkor boci).
***


Harry

 

Ez meg ki? Igaz annyit már tudok hogy, Rachel a neve ,és Louis ismeri...oké...de ki ez?!  Már mint ezt ugy értem hogy honnan ismeri Lout és hogy kie,mert hogy ha most kiderül hogy ö a barátnöje ,én itt helyben a föld alá süllyednék szégyenemben.Várjunk csak...mért én szégyelem magam? Egyáltalán mért is rágodom ezen? Hisz amikor találkoztunk megmondta hogy a férfiakhoz vonzodik, akkor csak nem lehet barátnöje!...vagy igen? Jaj,Harry ne gondolkozz baromságokon és ne féltékenykegy,érted?! szoltam magamra,de aztán bevillant a kérdés: Féltékeny vagyok erre a csajra?! De most komolyan miért lennék rá féltékeny,hisz mindenem megvan amit csak akarok, az is szeret akit szeretek.....és ahogy elnézem  a csajt teljesen különbözünk ,az egyetlen ami közös az az hogy neki is van tetkója.Persze ez csak külsö, a belsöjét nem ismerem ,igy nem itélkezem.Csak hogy tudjátok ,elmondom hogy is nézki: Louisnál alcsonyabb (nálam kb.1 és fél fejel kisseb,Louis meg fél fejjel (nálam), sovány (be kell valjam jó alakja van,sokan meg irigyelnék) ,barna szemek amiket fekete festékvesz körül és nem sokkal az egyik szeme alatt van egy piercing ,pirosra kent száj amiben 3 pirecing található ,a kulccsontjánál is van egy piercing ,mindkét mellén van egy leopárd mintás (vagy kis háromszöges mintás) tappancs.Eltudtátok képzelni?Ugye nem hagytam ki sem....jaj, kihagytam a haját (!),ami a kedvencem rajta (tényleg tetszik).Mert a haja, dobpergést kérek...............KÉK! De nem csak kék,á-á,nem nem,mivel elöl a fufruja fehér. igen, jól hallotátok, de neki kimondottan jól áll.Most már sikerült el képzelni? Nem?! Jaj, na jo tessék igy nézki :P :

 

Amugy szép lány,jó fejnek tünik, és a stilusa is tetszik. Vajon nekem hogy állna a kék haj?Hm......egyszer ki kellene probálnom... Miközben eldöntöttem hogy (egyszer) lesz majd kék hajam ,fel sem tünt hogy a csaj nagy szemekkel bámul. Értettlenül meredtem felé, aztán észrevettem a szalvétatartoban a tükör képem és rá kellet jönnöm hogy nincs rajtam az "ál ruhám". Észrevétlenül Louisra pillantottam. Az asztalon könyökölt ,arcát a kezébe temette. Mindent meg tett hogy ne kelljen a csajra néznie. Ekkor Rachel megragadta Lou kezét (pont azt amin támaszkodott),ki rántotta a fejealol , igy Louis sikeresen lefejelte a tejszinhabbal telefújt csokis brownie-át.Meglepetten emeltefel a fejét, és meredt Rachel-re, aki már szinte meg fulladt a röhögéstöl, hát nem csodálom, vigyorogva probáltam magamban tartani a röhögést, kevés sikerrel.

-Most már tényleg olyan vagy mint a mikulás!-mondtam , és kipukadt belölem a nagy nehezen vissza tartott röhögés.Csodálom hogy nem dobtak ki minket a kávézoból, hisz az egész tölünk zengett, vagyis tölem és Rachel-töl.Lou az elözö megjegyzésemre összefonta karjait maga elött, az arcát felfújta és duzzogott,  ennek köszönhetöen még aranyosabban nézett ki mint szokott.De ebben az esetben (a tejszinhabbnak köszönhetöen) még röhejesebben nézett ki, és ennek köszön hetöen Rachel már a földön fetrengve a hasátfogva röhögött,sőt, nyüszitett(!), én meg már az asztalon feküdve ,hangtalanul röhögtem.Ha most valaki idejönne és meg látna minket azt hinné hogy a diliházbol jöttünk.Na de mindegy.

Nagy nehezen lenyugodtunk , a hangsúly a nagy-on van!! Rachel összeszedte magát , fel kellt a földröl (mert még mindig ott feküdt),és egy hatalmas vigyor kiséretében meg szólalt:

-Szia, te Harry Styles vagy?!-szinte egy helyben ugrált, úgy várta a válaszom,de tényleg addig nem állt meg mig megnem szólaltam!

-Szia.....igen én vagyok, te pedig.......

-Rachel. Rachel Mckenzie. Imádom a zenédet, de téged is.-mondta közben lágyan mosolygott . Viszonoztam a kedves gesztust, mire halvány pir jelent meg az arcán és halkan kuncogni kezdett. Tekintetét átvezette rólam Louisra, aki épp a tejszinhabot probálta leszedni az arcárol egy szalvéta segitségével. Mikor végzett,gyözedelem ittas mosolyal az arcán vágta le az asztalra a papirt, és nézett ránk egy olyan "na-ezen-nevesettek-!" pillantással. Rachel elegett tett a kérésének, nevetni kezdett. Értetlenül néztük a nevetgélö lányt, aki folyton mutogatott valamit, de azt nem tudtuk kivenni hogy mit. Lou felé pillantottam, aztán rögtön leesett hogy Rachel mit akar. Louis arcán maradt még egykis tejszinhab amit nem törölt le,  pontosan az orrán , a szeme alatt és a száján helyezkedtek el. Az alsó ajkamba haraptam, hogy vissza fogjam a vágyat hogy lenyaljam az arcárol, vagy legalábbis a szájárol (perverz vagyok, baj?!).

-Mi az? Mit bámultok?!-kérdezte kicsit piroslo arcal Lou. Nevetve fejet ráztam, kivettem egy szalvétát a tartojábol,másik kezemmel Louis állát fogtam meg és elkezdtem letörölni arcárol a habot.Elöször a szeménél, aztán az orránál folytattam, a leg végére hagytam a száját. Hosszadalmas bámulás után elvettem arcátol a papirt ,és ajkait kezdtem tisztitani..... sajátjaimmal. Louis szemei kikerekedtek a meglepettségtöl, az arca (ha ez lehetséges) vörösebb lett ,mint a....vörös legsötétebb árnyalata. szemem sarkábol láttam ahogy Rachel szemei szinte majdnem kiesnek, az álla meg a padlot surolja. Meg szakitottam a csókot, azzal hogy vissza ültem a helyemre (mert idö közben elörébb döltem az asztalra). Louis irtózatosan piros fejjel pislogott össze-vissza, amin én jót nevettem (mint ebben a párnapban mindig). Ekkor Rachel közelebb jött az asztalhoz, meg fogta Louis karját (mint ahogy az elöbb is), fel rántotta állásba és maga mellé húzta.

-Megbocsáltasz egy pillanatra?-intézte felém a kérdést ,de a választ már nem várta meg,rögtön rohant is el ,Louist magával vonszolva.   És eddig tartott a normális 'csak ketten egymással foglalkozunk' randi tervem.....

 

 

Louis

 

Rachel teljesen a kávézó bejáratáig ráncigált. Miután azon kimentünk a helység elötti padra ültünk (mivel egy plázában ez is van), barátnöm komoly arcal felém fordult, és nyugodtan mégis dühösen csengö hangon meg szolalt:

-Nem kéne valamit mondanod ...?!- szemei dühös szikrákatszortak, meg tudom érteni hogy miért haragszik... nyeltem egy nagyot, és félve meg probáltam terelni a témát (hátha sikerül!!)

-Ööö....j-jó a hajad! Most voltálfodrásznál? Hogy tuja ilyen jo fényesre csinálni?!

-Ó, köszi hogy észrevetted , igen most voltam. És ez nagyon egyszerü, csak egyki....Hé! Ne tereld a témát ,Tomlinson!-kezdett fenyegetöen mutogatni. -Én valami másra vagyok kiváncsi! Mégis miért nem montad el?! Ennyire nem bizol bennem?? Hisz azt hitem legjobb barátok vagyunk,sőt, szinte már testvérek!! De ugylátszik tévedtem......-csuklott el a végén a hangja, és láttam ahogy egy könycsepp lefolyt az arcán egyenesen az álláig, és onnan meg a kék szoknyáján állt meg.Szörnyű öt sirni látni! Ö a legjobb barátnöm , már az óvodaóta ismerem, és mindig még azotais el választhatatlanak vagyunk, mindig kiállunk a másikért, és minden pletykát,cikis ügyet,titkot elmondunk egymásnak......Ö az egyetlen akiben teljesen megbizom! Akit mindig is szerettem,szeretek, és szeretni is fogom......és pont ö csalodott bennem e-miatt a titkom miatt.... Ekkor zokogára lettem figyelmes. Rachelre kaptam a tekintetem, összeszorult a szivem ahogy rá néztem...Elöre volt görnyedve, válla remegett,haja eltakarta az arcát,de láttam a szürkés könycseppeket ,amik lassan át áztatták szoknyáját. Nem birom tovább igy látni! Közelebb csúsztam hozzá, körbefontam sirástol remegö testét  karjaimmal,Közelleb húztam magamhoz, fejem nyakába temettem, hagytam hogy könnyeim utat törjenek a felszinre, nem érdekelt hogy egy mozgalmas helyen vagyunk, most csak Rachel számitott!

-S-sajnálom,Rach.....nagyon sajnálom...-szipogtam a vállába. Nem válaszolt. Teljesen meg utált-gondoltam magamban, erre még jobban sirni kezdtem. Hirtelen két kart éreztem magam körül, mik gyengéden öleltek gazdájukhoz. Megkönnyebülten fujtam ki a bentrekedt levegöt. Talán mégsem utál.....

Gyengénden eltolt magátol ,igy egymás szemébe tudtunk nézni, ami mindjettönknek könnyektöl csillogott. Kezét arcomra helyezte mint ahogy nem rég Harry is.Arcán gyengéd mosoly jelent meg. Arcával lassan közelitenikezdett az enyém felé, szája közeledett az enyémhez, ajkát márcsak egy hajszál választotta el az enyémtöl, és ekkor.....meg állt. Hatalmas vigyor jelent meg az arcán.Véglegesen elengedett az ölelésböl, lábait átvette enyémeken, felém esö karját át dobta vállam fellet, halkan nevetni kezdett.

-Sajnos, le kell szoknunk eröll a köszönésröl.-mondta nevetve, közben hogy értsem hogy mire gondol (pedig értem) elöször ajkaira mutat ,aztán meg az enyémeimre. Meg könnyebbült mosolyal az arcomon ,bolintok. Még régeben ,olyan 6 évvel ezelött, amikor még csak 12 évesen voltunk, akkor mindenki cukkolt minket hogy még senkivel se csókoloztunk, ezért egyszer mikor a cukkolok megint piszkálni kezdtek minket, Rachel meg fogta a kezem , elém lépett ,és meg csókolt. Azota igy köszönünk egymásnak, persze csak akkor amikor egyedül vagyunk, és amikor szinglik.Persze a fucsa az hogy ,amikor ezeket csináljuk akkor Rachel mindig meg változik egy kicsit, de letiztáztuk hogy nem vagyunk szerelmesek egymásba, és hogy nem is leszünk, hisz ezzel nem akarjuk elrontani a barátságunkat.    Nagy gondolkodásomat Rachel zavarta meg azzal hogy rázogatni kezdett, értetlenül fordultam felé, mire csak egy fáradt sóhajt kaptam válaszul.

-Van egy kérdésem...-mondta komolyan, mégis kiváncsian.Egy olyan "kérdezd-!" pillantást küldtem felé, rögtön cselekedett is.

-Hogyan szedted fel Harry Stylest?!?!?!-kérdezte kiváncsian, szinte visitva, ezért gyorsan befogtam a szályát. Azért csak nem lenne jó ha kiderülne hogy Harry itt van, pláne nem  a titka. Rachel füléhez hajoltam és belesúgtam "Hallkabban, ha lehetne. Titok hogy meleg, az meg föképp hogy randija van VELEM!".

Mikor elhajoltam a fülétöl ,vissza a helyemre, barátnöm értetlenül nézett.

-Várj.......Ez hanyadik randi?

-.......Elsö.-mondtam inkább magamnak mint neki.Elkerekedtek a szemei.

-Akkor nem is jártok?!-lett hirtelen magasabb a hangja.-Pedig bent olyanok voltatok ,mint akik már 1 vagy 2 hete járnak.-esett egyik ámulatbol a másikba.Én csak pislogtam.Tényleg ugy tüntünk volna?

-Nem járunk. Csak tegnap ismertük meg egymást, és...

-TEGNAP?!? Na ,ne szivas! Már bocsi, de amikor oda mentem hozzátok akkor nem ugy tünt ,mintha csak most ismerkednétek! Vagy már volt több is egy szimpla csóknál...?- arcán megjelent jellegzetes perverz vigyora. Szemet forgattam. Ö is csak ezekre tud gondolni.....

-Amúgy ezt is mikor akartad volna elmondani?-kérdezte ,hangjába megint vissza tért a düh.-Csak hogy tudd, nem itéltelek volna el, most se teszem. Egyeltalán el montad volna?! Vagy egyszer csak meg látom a képed a tévében amin épp egymást faljátok, és kész enyivel letudtad volna?!

-Nem! Elmondtam volna, de azért mégse most ,hisz az istenit, alig 2 napja ismerem! Csak nem orditanám szerte a világnak, hogy "Úristen! Tegnap találkoztam Harry Stylessel,sőt,még alatta is voltam! És úgy látszik bejövök neki! Úristen!" Rachel, elmondtam volna ,hogy ha már jobban megismertem volna, sőt, csak neked mondtam volna el!

-Oké, meg nyugodtam.De.........hogy érted ,hogy VOLTÁL  ALATTA???!!!

-A húgaimmal sétáltunk a parkban, és egyszer csak nekem jött, igy elestem,de hogy még jobb legyen ö is rajtam landolt. ......Meg a korházban ,Fizzy elött letepert....-a végét már suttogtam. Hirtelen felsikitott, igy mindeki aki az épületben van minket figyelt. Király!...Ekkor  Rach a nyakamba vettete magát, közben még mindig sikitozott. Felpattant a padrol,elém állt és egy hatalmas vigyor kiséretében meg szólalt:

-Maradj itt, mindjárt jövök, és aztán folytatjuk a kihalgatást!-választ se várva, rohant vissza a Starbucks-ba.Nem kellet rá sokat várni, 5 perc múlva már itt patogott elöttem, és mögötte meg egy összezavarodott Hazza probálta fejént tartani sapkáját (mivel Rachel a sapkájánál fogva ráncigálta ki..... jól bánik vele). Ekkor kedvenc kékségem megragadta mindkettönk kezét, és mint akit ágyuból löttek , kezdett rohanni a kijárathoz, mi meg Harry-vel szinte papirsárkányként repültünk mögötte. Hogy a picsába képes ezekben a cipökben igy futni, hogy ha még meg állni sem tud bennük rendesen??!

 

***

Hova rohan már? Nem azért,de egyáltalán nem kényelmes utána repülni! Az elöbb neki vezetett minket  egy mozgó busznak, értitek(?) EGY MOZGÓ BUSZNAK!!! Na most meg egy fának(!), ahogy Harryt látom neki is elege van már a "luxus repülésböl".....az ott egy fészek a hajában?!  Ekkor meg álltunk, VÉGRE!!....Várjunk,csak...hisz ez....na ne!

-Sajnálom, Louis ,de csak itt tudom fel tenni a kérdéseim. És nekik is joguk van tudni!..nyugi nem lesz semmi baj.-bisztatott Rachel, de ettöl egyáltalán nem letttem nyugodtabb! Nyeltem egyett. Egy kezet éreztem a sajátomon, rögtön oda néztem.Harry biztatoan mosolygott,össze kulcsolta ujjainkat, közben szájával szavakat formált :"Nyugi.". Könnyü ezt mondani! Nem az ö barátairol van szó,ugy hogy neki mindegy is hogy ha meg utálnak vagy sem..... Nagy levegöt vettem, meg szoritottam Harry kezét, és belépve a rózsaszin házba ,húztam magam után.Levettük a cipöinket, és egyenesen a nappaliba mentünk, mikor meg érkeztünk le ültünk az 5 személyes kanapéra,Rachel pedig elénk az asztalra.

-Na szóval, azért jöttünk ide hogy nyugodtan fagassalak titeket!-vigyorgott Rach, és állát kezdte dörzsölgetni, gondolkodott.Oldalra néztem Hazza-ra, aki pont engem nézett igy tekintetünk találkozott. Elmosolyodott, felém esö kezét átdobta vállam felet,igy kézfeje a melkasomat éritette.Észrevétlenül közelebb bújtam hozzá, melkasomon lévö kezét lassan simogatni kezdtem.Fülemhez hajolt és belesúgta:

-Most amugy hol is vagyunk?

-Rachel házában.-súgtam vissza.Mintha ezen kicsit meglepödött volna.

-Mi volt az az elöbb kint? "Joguk van tudni"?-ismételte Rachelt.-Mit, és kinek?-lett egyre kiváncsibb a hangja, ami nekem ugy hatott mintha a fülembe dorombolt volna.

-Azt hogy meleg vagyok, és hogy veled randizok......vagyis csak randiztam, mig Rachel meg nem jelent.-látványosan szemet forgattam.-És akiknek tudniuk kell, azok Rach lakótársai, vagyis pár barátnöm.-néztem szemeibe, ö meg csak bológatot, mint a bológato kutyák (tudjátok azok amik a kocsiban vannak).

-Mit sugdolóztok?-hallatszott Rachel kiváncsiságtol fütöt hangja. A hirtelen jött hang miatt megijedtem, ugrodtam egyet ültemben és ennek köszönhetöen elvesztettem az egyensúlyom ,igy oldalra döltem és egyenesen belefejeltem Hazz ölébe, elég félre érthetö pozicióba, mivel az arcom pont, ismétlem pont a nemesebbik részéhez esett,és mivel konkrétan lefejeltem a faszát (mit szépitsek?) az azért neki ott fájhat , ezért nyögött egyett.Nem birtam  felemelni a fejem az öléböl,1. azért mert rákvörös lettem,és rohadtul nem akarom hogy emiatt cukkoljanak (mintha ezzel nem fognának..-.-"),2.Harry keze véletlenül a fejemre került a fejelés közben,és még azota is szoritja(!!(te kopaszleszek ba+!)).

Ennél rosszabb már nem történhet!

...Ó,párdon, történhet......

29 megjegyzés:

  1. Szia !!!
    1.Na ne na ne itt kell abba hagyni ez nem ér
    2.Tökre bírom a történetett nem csak azért mert Larry-s hanem azért mert te írod és ááááááááááá mit is mondjak azem össze foglalom az edig olvasotakat.
    Az eleje tök cukker volt a találkozás.
    Az is nagy amikor Loui kiszurja ,hogy meleg.
    Az is amikor Harry leteprte Lou-t és ott ált mögöttük a tesoja :''d
    Niall-nek az éheségét is bele vetted akkor egy másik szerelem vagy b-romance kinek ,hogy tetszik Ziam *__* azt is imádom
    Akkor az is tetszik amikor Loui meg ismerkedik Zayn-nel és Zayn-nek megtetszik Zourry szerelmi háromszög ,hogy ebböl mi lesz azt majd meglátjuk.
    Akkor anyukája nem tagadja le öt semmi ezt is imádom *.*
    Akkor elöször én is azt hittem ,hogy a drága Louis-t el akarják rabolni.
    Akkor itt látom kaptál komit de nem értem gondolom növekszik a nézetség akkor miért nem komiznak?? na de vissza a történethez.
    "Bocsi Paul hogy ennyire jól nézek ki" ezen beszartam xDD egy kicsit se egos áá hogyan.
    Akkor Harry felizgult xD akkor.
    Akkor Louis és a szapanopera xDD
    Akkor itt megjelent a végén Rachel én elöször azt hittem ,hogy Louis-t minden szarnak lehordja xD
    Aztán olvastam ezt a részt oh szegény Rachel ott az elején egy kicsit én is meghatodtam ja az elött Lou mint mikulásxD ja és süti az arcba xD
    Ja aztán a csaj elrángatta a házba közben meg a mozgo busznak és a fának neki vágta akkor luxus repülés xDD.
    És a vége ez a kedvencem xDD
    Amikor olvastam ezt én xDD
    A hirtelen jött hang miatt megijedtem, ugrodtam egyet ültemben és ennek köszönhetöen elvesztettem az egyensúlyom ,igy oldalra döltem és egyenesen belefejeltem Hazz ölébe, elég félre érthetö pozicióba, mivel az arcom pont, ismétlem pont a nemesebbik részéhez esett,és mivel konkrétan lefejeltem a faszát (mit szépitsek?) az azért neki ott fájhat , ezért nyögött egyett.Nem birtam felemelni a fejem az öléböl,1. azért mert rákvörös lettem,és rohadtul nem akarom hogy emiatt cukkoljanak (mintha ezzel nem fognának..-.-"),2.Harry keze véletlenül a fejemre került a fejelés közben,és még azota is szoritja(!!(te kopaszleszek ba+!)).
    Loui lefejelte neeee én itt teljesen behaltam xD
    Imádom a humorod :''d
    Bocs hogy enyitt irtam csak mindegyik résznél a kedvencemet leszoktam irni mivel most találtam rá a blodra ezért egybe halmoztam ja és azt tök vagány amikor zárojelbe irod és a végén a hangultat jel xD (hjk -.-") erre gondoltam xDD
    És tegyél ki redszeres olvasot hogy feltudja iratkozni igy tudom mikor lesz új rész ja és a monologom végére két szó : GYORSAN KÖVIT :''d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jézusom majdnem akkorát irtam mint egy fejezet
      bocsi nem gondoltam volna hogy ilyen hosszu lesz de ilyen nagyon jó blogot igy tudtam leirni :DD

      Törlés
    2. ja és neki állok a másik blogod olvasásának is gondolom az is fantasztikus *___*

      Törlés
  2. Kedves zsuzsi!
    Köszönöm szépen ,hogy irtál kommit,és hogy kifejtetted hogy mi tetszett:) Örülök hogy tetszik a blog:) és hogy "viccesnek" találod a humorom (ne sajnáltatásnak mondom, de nincs nagy humor érzékem,de probálom kihpzni magambol,de az a baj hogy nagyon méjen van elásva).nem vagyok valami profi informatikus, de meg probálom feliratkozos izét felrakni (ha a másiknál sikerült akkor itt is kell valahogyXD). Amugy egyáltaalán nem baj hogy ilyen hosszút irtál, mondjuk meg mondom neked, de öszintén meg mondom: elöször amikor meg láttam az elsö komid "enyhe" szivbajt kaptam XD vagy 4 cigánykereket lenyomtam(!!)a boldog ságtol, és el sirtam magam örömömben (meg kérdezheted anyum ö is mege rösitheti!) (de nem csak emiatt hanem az egész napom moatt, mert ez egy csodás nap(najo hordom itt össze a hülyeségetXD!).És köszi ha meg nézed a másikat, ha nem nagy kérés arrol is el mondanád a vélemányed?:)
    na én is irtam egy hoszu "sztorit" XD még egyszer köszi hogy irtál, boldogabbá tetedd a napom(még boldogabbá!):D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olvasásba van a másik is csak jó hosszu részeket hozol XDD nem értsd félre NAGYON ÖRÜLÖK csak majd hol nap kifejtem xDD
      most is jó volt a humorod xDD

      Törlés
    2. Nem baj ,akkor irsz kifejtést amikor csak akarsz:)

      Törlés
  3. De hülye vagyok nem Ziam-et akartam írni hanem Niam-et de izé vagyok gondolom te megnézted mi a répáról beszélek én itt xDD hát én talán az is közre játszott ,hogy este felé írtam a komit xD Te jóságos a répák és a banánok istenére nekem ekmentek otthonról xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt csak sugom: már tizszer ha nem többször elolvastam mind a két blgogod.xD

      Törlés
    2. ha nem mondod akkor észrese veszem hogy ziam-et irtál XD
      a répák istenére mennyi répás szóXD
      vissza súgja: az elejétöl a végéig?:o am én is a tiéd :p vagyis eid :p

      Törlés
    3. de nem szóltál ám amugy a répásat azt én teláltam ki gondolom a forrást tudod amugy ez volt az egész egyik agol orán találtam ki xDD: Oh my sweetes carrots god xD(aszem igy kell leírni xDD)

      Törlés
    4. you carrots fan XD (ennyit az angol tudásrolXD)

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    6. Louis and me Carrots fan !!!!

      Törlés
    7. úúúúúúúúúú mi jutot eszemeb a Carrots-rol XD
      khm....khm...XD (magában gondolaja: vajon Lou Harry carrots-át is szereti?XD)
      :D

      Törlés
    8. ne má itt röhögk vagy fél órája te ilyenkor mit érzel ??XD

      Törlés
    9. semmit XD ezt azért mert kinyirtad Louis répamániás Tomlinson-t! :p

      Törlés
    10. és ezért meg kell fuladnom a röhögéstől Louis se a viztől fulad meg a te történetedbe gondolom én XDD

      Törlés
    11. hát most konkrétan nem..XD várj......összegabajodtam!XD
      (magában godolja: nálam csakis Harry Carrots-átol fulladhatmeg XD!!)

      Törlés
    12. XDDD amúgy máma rakom fel a kövit (amugy nekem is Louis a kedvencem és megölném a kedvencem ??XD ilyenek ismertek :P kösz én is szeretlek XD)

      Törlés
    13. szivesen^^ XD am láttam jó lett, kapsz egy piros pontott!:)

      Törlés
    14. aszem most kiégtem XDDD Louis-nak künnyű lesz XDD
      Tegnapi Twitter kérdés: Miben vagy rossz?
      Liam: kézenállás
      Niall: jégkorcsolya
      Zayn: tánc
      Harry: nem hajlékony :"DDDDD

      Törlés
    15. ööööööööö......XD:P oké.....jó van Harry..XD

      Törlés
    16. nem csalodtunk benne XDD amikor ide léptem megszólalt a tlefononom a They don't know about us :O Larry dal XDD

      Törlés
    17. hát nem XD micsoda "véletlen" :o
      az az én telomon is rajta van ,imádom azt a dalt:D:3
      pont egy larry-s oldalon szolalmegXD

      Törlés
    18. hey én csoda gyerek vagyok amúgy üzím jött :PP XD most alkottam egy plakátott szöveggel perce az volt a felírat ,hogy They don't know about us XDD amugy tényleg véletlen egybe esés nagyi hozott sütit az írta meg #nemámelhiszed amugy a szolgáltató irta ,hogy nincsen pénz a telomon csorja a szolgáltató a pénzem ._. b+ XDD

      Törlés
    19. XD a kis gonosz!
      am tényleg csináltál egy plakátot?:)

      Törlés
    20. mi vagy te egy VarázsLou ?

      Törlés
    21. Igen én VarázsLou vagyok igen csináltam XDD

      Törlés