2013. július 6., szombat

6.rész

Hello,itt az új rész! Na  kedveskéim, ez a rész az utólso ami  elöre meg van irva! na hát igen, de már a 7.be is bele kezdtem (nyugalom:D),de az lehet hogy majd késöbb fog fel kerülni mint szokott.ezért elöre is bocsánatot kérek! na ,de ha van valami amit szeretnétek a sztoriba ,akkor nyugostan irjátok meg ,vevö vagyok rá:) na de nem jártatom a szám ,jo olvasást ! és további jo napocskát;)
pápá
***


Harry
 

De jó mondhatom, nem elég hogy Paul (a  testöröm és 2 "apám" nekem és a srácoknak) csak ugy engedett el  a "börtönömböl" hogy ö is velem jött , hogy ne ismétlödjön meg a múltkori, de még az élvezkedésem is meg zavarja, na mondhatom király! Ennyit arrol hogy kettesben lehessek Lou-val ,köszi szépen Paul! Szúrosan néztem rá hátha fel tünik neki hogy egész nap erre a csókra voltam kiéhezve és mikor végre meg kaptam akkor egy egyszerü mordulással elrontotta nekem.Ekkor meg szolalt:

-Harry nem kéne mindenkit magadba ejtened aki csak elötted terem az utcán vagy bárhol.-halványan mosolygott.Hé, na de kérem!Tehetek róla hogy ilyen jol nézek ki és hogy mindenki belém esik?? Szerintem nem.

-Bocsi Paul hogy ennyire jól nézek ki.-a mondat végén kinyujtotam rá a nyelvem, mint egy öt éves.Ekkor halk kuncogást véltem fel a melletem lévö székböl, de nem csak én hanem Paul is ,aki érdeklödve nézegette a nevetgélö fiut.JAJ EGYEM AGYON, ILYENKOR ROHADT ARANYOS!!!! Hogy az francba lehet Lou ilyen aranyos?! Ezt magyarázza meg nekem valaki!Lassan,nagyon lassan abba hagyta a nevetést,de egy kicsit nehezen vette a levegöt...hm,ha elájul és szájbol-szájba kell lélegeztettni önként jelentkezö leszek!! Nagy nehezen meg nyugodott ,vett egy nagy levegöt , felénk fordult, és egy nagy mosolyal az arcán meg szolalt:

-Egyépként örvendek, Louis Tomlinson vagyok.-huh, hogy képes valaki ilyen nagyot mosolyogni?Tuti hogy ha igy kinyitná a száját akkor bele férne a fejem....meg más részem is..Nem, Harold ne gondolj perverz dolgokra Louissal kapcsolatban mert még bajod lesz...hoppá, késön szoltam magamra...meg is lett a baj, a gatyám egy kicsit szükössé változott.Jaj ne már ez is jokor történik meg velem! De várjunk csak....most hogy bele gondolok...ez az elsö alkalom hogy egy fiu felizgatott! Már régota meleg vagyok olyan....huh...14 éves korom ota?kb..De most elörször történt ez meg velem!! Jaj könyörgöm csak észre ne vegye senki!...

-...Föld hivja Harryt ,HARRY JELENTKEZZ!!!-orditotta idegesen Louis közben a kezét lengette elöttem,ami elég idegesitö volt.Elkaptam a kezét és magamhoz rántottam ,kezénél fogva.Láttam szemén a döbbenetett
és a félelmet. Füléhez hajoltam és belesugtam:
-Nyugi nem kell félni,nem harapok...erösen.-perverzen mosolyogtam rá, szegény meg nagyon elpirult.

-Mondták már neked hogy nagyon perverz vagy?!-erre elmosolyodtam. Most hogy mondja...

-Már emlitették párszor-még jobban el mosolyodtam.De hirtelen Lou szó szerint vissza ugrott a helyére és még az elözönél is vörösebben probált nem rám nézni.Nem értettem hogy mi van ,mig a melletem "vörösödö" nem mutatott az also részem felé.Értetlenül néztem le és eszem be jutott a "kicsi" dudor a gatyámban, na pont azt nem akartam hogy Ö észre vegye!Éreztem hogy kis pir szökik az arcomra.Ebben a pillanatban Paul (el is felejtettem hogy itt van) elöre hajolt hozzánk ,hogy meg nézze hogy mi a fenét csinálunk, és mikor észrevette mind kettönk piros fejét és a gatyám, rögtön le esset neki hogy mivan, és jó hangosan el kezdett nevetni.Ez elég ciki!

 

Louis

 

Na áljon meg a menet!! Én halucinálok vagy Harry tényleg felizgult?De én mért is nézem AZT??? Na mindegy felejtsük el...majd el múlik neki....remélhetöleg hamar! Olyan 20 Perc múlva sikeresen lenyugodott ,HALLELUJA!! Közben az auto már régota megy valahova de fogalmam sincs hogy hova.Hirtelen meg áltunk egy háznál..hm..elég jol nézki nem tulnagy és nem is tulkicsi, pont jo nagyságu, szürke fala és fehér fa keritése van.

-Na fiuk én itt kiszálok-mondta mosolyogva Paul-Örülök hogy meg ismerhettelek.-ezt nekem mondta még mindig mosolyogva-Te meg nehogy valami rosszat csinálj mert én ugyis mindent meg tudok!-ezt Hazz-nak, vele már szigoru volt.

-Jó renben felfogtam vigyázni fogok, apu.-a végét el nevette ,ahogy Paul is.Hosszú integetés után Harry elindult . Nagy csend telepedet az autora amit ugy látszik egyikünkse akar meg zavarni.De a végén csak meg szolaltam:-Amugy most hova is megyünk?-kérdeztem és ránéztem a "soförre".De ö nem nézett rám ,csak az utat bámulta, ugy válaszolt.

-Hát a plázába.-mosolyodott el.Én meg értetlenül néztem rá.

-De ott fel ismerhetnek téged és ujra felhuzhatod a futo cipödet!-emlékeztettem ,mire a fékbe taposott és akkora volt a lendület hogy majdnem lefejeltem a kesztyütartot,de Harry elém kapott (vagyis elém rakta a kezét) és igy sikeresen meg úsztam a fejelést.Meg könnyebülten fujtam ki a levegöt.

-Jól vagy?-kérdezte a göndör.Felé néztem és zöld szemeibe néztem amik engem nézet.Azokban megbánást,félelmet,és kétségbe esést láttam.

-Jól,te?-bólintot egyet.-Ezt miért csináltad?-emeltem fel az egyik szemöldököm.

-Azért mert 1.tudom hogy mi lesz ha fel ismernek, 2.leszarom hogy mit fognak csinálni a rajongoim,mert most csak veled akarom foglalkozni,3.meg érkeztünk!-vigyorodott el és kiszált, csak akkor vettem észre hogy a parkoloban állunk.Most komolyan ha igy vezet akkor hogyan szerzett joksit??? Gondolataimat kopogás zavarta meg.Harry kopogott az auto ablakán.Kiszáltam,becsuktam az ajtot, Hazz bezárta a járgányt ,felkapta fejére sapkáját amiben elrejtette göndör fürtjeit meg nap szemüvegét is fel vette és el indultunk a bejárathoz.Mikor beléptünk meg csapott a légkondival hütöt levegö kellemes fuvallata. Lassan sétáltunk az épületben egymás mellet, nem nagyon beszélgettünk.De egy idö után már elegem lett a némaságbol, ezért feltettem egy nekem fontos kérdést:

-Mért is jöttünk ide? Mert gondolom nem szoknyát és magassarkut akarsz venni.-nevettem mondandom végén, amin Hazza halványan el mosolyodott.

-Hogy kérdésedre választ adjak ,azért jöttünk ide mert itt van csak Starbucks....Hé! Elrontottad a meglepetésem!-és erre bevágta a durcát.Ezen fel röhögtem,és mivel ezzel sikeres magamra vontam az emberek figyelmét, gyorsan el hallgattam és vállon boxoltam Harryt.Kinnyában nevetgélt szegény.

 

***

Pár perc múlva már a kávézoban ültünk egy elrejtett boxban.Harry ennek köszönhetöen már sapka és szemüveg nélkül üldögélt elöttem.A pincérnő hamar meg hozta a rendelésünket, de fel ismerte Harryt és addig nem ment el míg nem kapott egy autogrammot, egy közös képet vele (amit én fotoztam), és egy puszit amit sikeresen meg oldott úgy, hogy amikor Harry az arcához hajolt akkor gyorsan arra fordittota a fejét és igy sikeresen kapott töle egy szájra puszit! Amivel "kicsit" felbaszta az agyam . ÁÁÁ, egyáltalán nem vagyok féltékeny és egy kicsit se szeretném pofán baszni a csajt egy téglával, ááá dehogy..!Hogy tetszene neki , ha meg csókolnám vagy szájon puszilnám a szerelmét?........Na jol van Louis most teljesen olyan vagy mint egy féltékeny hisztis picsa.....az eleje stimmel. Miközben eldöntöttem magamban hogy "hisztis picsa vagyok" közben drága Hazza el küldte a pincércsajt a picsába, csak szebben fogalmazva, én meg belül már a nyakába ugorva csókolgattam az arcát ,mert "olyan ügyes fiu volt hogy nem döltbe a gonosz csúnya néninek" .........Többet nem nézek Lottieval szappanoperákat, teljesen át csajositja a gondolataim!

-Louis,figyelsz rám?-téritett észhez Harry miközben a homlokom bögdöste,mire azt össze ráncoltam,ö meg nyelvet öltve elhúzta a kezét.

-Bocsi...elbambultam..-mondtam zavartan ,mire lágyan elmosolyodott.-Meg ismételnéd amit mondtál?

Fáradtan sóhajtott majd meg erdet a nyelve:

-Azt kérdeztem: Zavart a csaj?-elörébb hajolt ,könyökét az asztalra tette,állát a kezébe temette és úgy várta a válaszom,közben kiváncsian mosolygott.

-Nem,egy kicsit se,sőt, örülök neki hogy le akart smárolni téged!-megforgattam a szemeim,és fojton grimaszokat vágtam.Ezen halkan nevetni kezdett.

-Féltékeny vagy?

-Nem, a mikulás vagyok.....Amugy minden elötted jövöt le smárolsz?

-Nem,csak azt akit szeretek.-mondta egyszerüen.Épp mondtam volna valamit, de nem birtam mert Göndör barátom elöre hajolt,és meg csókolt.Kezét lassan a tarkomra csúsztatta, igy mélyitette a csókot.Nem kérdés ,azonnal vissza csókoltam. Ki tudna neki ellen állni?! Én nem,az már bisztos.Nyálcserénket a levegö hiány szakitotta meg,pihegve ,lihegve váltunk el egymástol.A szemébe néztem,zöld szemei sötétebbek voltak a megszokottnál.Kezét tarkomrol az arcomra tette ,hüvelykujját lassan mozgatni kezdte.

-Csak azt az egy személyt csókolom meg,akit igazán szeretek, és az nem más mint te.-szinte suttogott ,de kristálytisztán értettem amit mondott.A mondat végén megint birtokba vette az ajkaimat.Meg szünt körülöttem minden a zaj,a fény, minden....vagyis még sem minden....

-LOUIS???!!!-hallottam egy hangot mellölünk.Ijedten szakitottam meg a csókot,és pillantottam "vendégünkre". A szivem kihagyott pár ütemet mikor felismertem az illetött...

-Rachel....

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése