2013. június 16., vasárnap

1.rész

Na hello:)
itt az elsö rész.remélem tetszeni fog. Csak anyit füznék hozzá hogy , ezt a történetett kb.5(?) honappal ezelött irtam ,ugy hogy meg van már belöle 0-tol 6-ig fejezetig.Ez volt az elsö sztori amit irtam ugy hogy ha nagyon ilyen kezdös vagy akármi ( vagy nyálas(sztem néha az)) akkor bocsi, mentségem re szoljon ez volt az elsö probálkozásom.:) és már nem volt kedvem át javitani, hadmaradjon meg igy ahoyg van:D nah nem rabolom az idöt ,jo olvasást és bocsi a hibákért:P:D
puszi

***

 


Harry

 

Meg babonáztak azok a gyönyörü kék szemek.Gyorsan körbe néztem és azt láttam hogy 4 lány akik vele voltak (feltételezem a hugai) csak bámultak minkett, a két kicsi röhögö görcsöt kapott de a két nagyobb ugy néztek rá hogy tuti kinyárnák ha tudnának szemmel ölni , gondolom rajongoim. Fogalmam sincs hogy mért de  azonnal felpattantam és csuklojánál fogva felrántottam és ugy kezdtem el futni hogy közben húztam magam után.Sok sikitozást és dühös hangott hallotam , "áldozatom" már szinte repült mögöttem ,de meg fordult a fejemben az hogy ha most köcsög lennék és elengedném a csukloját tuti hogy fel bukna a lábában és a lányok tuti hogy kitaposnák belöle az összes meg maradt levegöjét is.Hirtelen befordultam egy kis sikátorba,( amit a lányok szerencsére nem láttak) és ott bujkáltunk.Térdén támaszkodot ugy vette szaporán a levegöt és csak most vettem észre hogy nem is néz ki ojan rosszul.Bambulásomat a keze mocorgása zavarta meg, ami még mindig az markom között volt.Mikor elakartam engedni hangokat hallotam és még szorosabban megszoritva  lerántotam a földre. Értetlenkedve nézetrám hogy "mi a francot müvelsz?!" amire a válaszom csak egy oldalbabökés volt hogy maradjon nyugton.

Erre meg szólalt:

-Mégis mi a francnak kell bujkálunk? És egyáltalán NEKEM minek kell bujkálnom ? Mi a francért rángattál magaddal ember??-csak ugy járt a szája amin el mosolyodtam mert közben durcás fejet vágott és már lassan sipikolt is ami elég vicces volt meg aranyos is , várjunk csak....miröl beszélek?? Egy idegenre azt mondom hogy aranyos amivel semmi baj nem lenne de az hogy egy idegen srácot aranyosozok le akivel meg ugy találkoztam hogy ráestem .Ez egy kicsit bizar.

 

Louis

 

Mivel semmi választ nem kaptam ezért jol fejen vágtam , ezt persze egy dühös pillantással jutalmazta ami inkább volt vicces mint ijezstö.Egyszer csak Lottie hangját hallotam meg ahogy a nevem ordibálja. Már orditottam volna vissza hogy "itt vagyok!" de a melletem bujkálo befogta a számat.Komolyan bele halna ha békén hagyna ?? Gyorsan el kaptam a számrol a kezét és mérgesen a szemébe nézve mondtam:

-Bele halnál abba hogy ha békén hagynál?

-Igen de te is- mondta  egyszerüen.

-Mivan?-néztem értelmetlenül.

-Az van hogy engem üldüznek és most már téged is.

-Jo azt tudom hogy téged üldöznek,de miért?? És a legfontosabb ENGEM MI A FRANCÉRT ÜLDÖZNÉNEK??EGYÁLTALÁN  KIVAGY TE???

-Várj....-nézet rám mint egy bolondra-Te nem tudod hogy ki vagyok ??

-Honnan a fenéböl tudnám hogy ki vagy ?

Kiguvadt szemekkel nézett rám.Ojan 5perc kinos csend után elmosolyodott én meg nem értettem hogy min vigyorog.

-Mi az?-bámultam hátha kiböki végre.

-Te vagy az elsö ember akivel találkoztam és nem tudta hogy ki vagyok.-kezdett el halkan nevetni de a mosoly még mindig nem tünt el az arcárol,sőt még nagyobb lett.

-És mivan vele hogy nem tudom hogy ki vagy?

-Semmi csak meg lepödtem.

-Akkor bemutatkozhatnál hogy tudjam végre hogy kivagy és hogy ne hiába fogd a kezem .-néztem a kezére ami még mindig az enyémet szorongatta.

-Ja,bocsi.Harry Styles.-szoritotta meg jobban a kezem egy mosoly kiséretében.

-Louis Tomlinson.-mosolyogtam vissza.-Na akkor ...miért is üldöznek a csajok?

 

Harry

 

-Azért mert én egy hires énekes vagyok és a nök rajongnak értem egy kicsit-válaszoltam.

-Egy kicsit???

-Na jo lehet hogy nagyon- mosolyogtam el saját magamon-Na de a lényeg hogy hiresség vagyok és akik üldöznek azok rajonganak értem és kergetnek autogramért, közös fotóért meg ijenek.

-Értem már hogy mért üldöznek téged ,de engem mi a francért kergetnek ??-nézet rám kérdön.

-Azért mert rádestem és féltékenyek rád ,ezért ki akarnak csinálni.

-Heh?? Várjunk csak egy percet..ha jol tudtam felfogni azt mondod hogy egy hires énekes vagy ,egy csomo sikitozó rajongoval akik mindig követnek mint az örültek és most ki akarnak csinálni engem csak azért mert olyan béna vagy hogy nem figyeltél, fellöktél és rám estél??

-Bingó.

-Hü de király mondhatom!-kezdet hiszti rohamot kapni louis , hát meg nyugodhat ,én se akartam hogy ez legyen csak egy kis friss levegőt akartam szivni erre a rajongoim egy szerintem velem egy koru srácot készülnek kinyirni nekem köszönhetöen.Király.

Hirtelen nöi hangokat hallotunk "megtaláltad Harryt és azt a srácot?"  "nem de ha igen kinyirom azt a pasit! senki sem nyulhat a jövendö beli férjemhez!" meg ehez hasonlo viták voltak . Azt hittem el röhögöm magam .Én a jövendö beli férje?! Ugyan már ez hülyeség !!Én hagyj döntsem már el hogy kit fogok elvenni !!

 

Louis

 

Ojan 20perc múlva végre elmentek azok a libák ,nagyon fáraszto volt hallani a vitájukat, most komolyan azon vitázni hogy egy hiresség aki azt se tudja hogy léteznek mejiküket fogja feleségül venni?! Ez több mint bolond ,ezek örültek!! Nem lennék Harry helyében az már bisztos.Gondolat menetemet csörgés zavarta meg ,nem is akár mien: telefoncsörgés!

Harry csak nézett rám én meg nem tudtam hogy mivan, aztán leeset hogy ez az én telefonom zenéje.

Gyorsan fel is vettem :

-Halló??

-LOUIS!!!!-orditott bele egy sipikolo hang- MÉGIS HOL A FENÉBEN VAGY?? ÉS MÉGIS MI KÖZÖD VAN NEKED HARRY STYLES-HEZ??-még mindig orditott ,sőt ojan volt mintha ki lett volna hangositva a telom pedig nem volt,és igy harry is hallota hogy mit mond.

-Lottie,nyugogy meg!! 1.mentettem az életemet mr."tökély" jovoltábol aki nem tudja hogyan kell elengedni az ember kezét és most neki köszönhetöen egy csomo örült nö személy kiakar csinálni,2.semmi az ég világon !Azt se tudtam elöször hogy ki a fene még benem mutatkozott ,ami ugy látszik nála luxus!-itt ránéztem a göndörre aki dühösen nézet rám ,de nekem egyáltalán nem tünt dühösnek inkább csak....aranyosnak.

-Hé,tudod kit nevez "mr. tökélynek"! És nem az én hibám hogy ojan jo szivü vagyok hogy nem hagytalak ott hogy ki csináljanak azok a libák,bocs hogy féltettelek!-kelt ki magábol Harry ,én meg azt hittem hogy mindjárt el sirja magyát az utolso szonál.

-Mi, Harry is ott van ????-lottienak a dühe hamar elszált és inkább izgatott lett.-Harry hatalmas rajongoja vagyok!! LOU KÉRJ NEKEM EGY AUTOGRAMMOT!!!-parancsolgatott hugicám a telefonon keresztül.

-Hugi nyugi! Most leteszem és ne hivogass Harry miatt!-hallotam hogy mondana még valamit de már addigra kinyomtam a telom.

-Hé,minden rendben?-kérdeztem aggodva a göndört.

-igen,csak szarul esett amit mondtál!!-erre bevágta a mü durcit ,de igy nagyon aranyos volt.

-Jo, bocsánat nem ugy gondoltam.De......tényleg féltettél?

 

harry

 

Na szép. Beleszerettem egy srácba akit még csak nem is ismerek ,ami nem is lenne baj de kiderült hogy a huga az egyik legnagyobb rajongom (ez se baj) és tuti hogy ö (vagyis a srác) hetero (ez a baj!)! Ja tényleg el is felejtettem mondani hogy meleg vagyok....bocsi.Na de mindegy.Ojan 10perc kinos csend után végre kinyögtem valamit:

-Hát persze hogy féltettelek,tudod mien rosz fényt vetne a karieremre ha hagynám hogy ki nyirjanak valakit a rajongoim ? Főleg egy ojan embert aki semmirölse tehet?

-Öööö...hát....ja-kezdte megszeppent makogását szegény kis csikoska,mert csikos polo volt rajta.Sohajtotam egyett.

-Mindegy , azt hiszem már leráztuk a lányokat.-áltam fel megnézni hogy igaz-e amit mondok.Ki kukucskáltam a sikátor végén vagy elején (mit tudom én),intettem a "csikosnak" hogy 'tiszta a levegö, jöjön!' amit meg is csinált.Lassan és ovatosan sétáltunk hogy észre ne vegyenek minket.Kezdtem unatkozni , mikor hirtelen meg szolalt:

-Bocs hogy ezt mondtam és köszi hogy kihuztál a bajbol - nézett rám  azokkal a gyönyörü szemeivel.

-Nincs mit más is ezt tette volna.-mosolyogtam rá.-Amugy kérdezhetek valamit ?

-Kérdez.

-Az a 4 lány aki veled volt azok......a...hugaid?-reménykedtem hogy azok!

-Ja,mindegyik a hugom.-mosolyodott el a végén.Úgy látszik nagyon szereti öket, ezen én is el mosolyodtam.

-Neked van testvéred?

-Igen, van egy nővérem ,Gemmanak hivják.És a tieid??-néztem rá csillogo szemekkel ,ugy tünnik teccik neki ez a téma és nekem is.

-Hát az ikrek vagyis a két kicsi akik már fuldokoltak a nevetéstöl-itt elnevette magát- a rózsaszin ruhás Daisy és a zöld meg Phoebe, a szörős sapkás Félicité vagyis Fizzy a középsö hugom, és az utolso akinek táskák logtak a kezéböl az Lottie .Ök az én kis hugocskáim- mosolyogva mondta a nevüket , ezen megint el mosolyodtam .

-Hm......aranyosak, hasonlitanak rád -mondtam a végét kicsit halkabban ,de ö mégis meg hallota.Halkan fel kuncogott.

-hehe,ezzel azt mondod hogy aranyos vagyok?-nézett rám kiváncsian mosolyogva.

-M-mi?? N-nem i-igy értettem!!-éreztem hogy kezd piros lenni az arcom.Francba!!!

 

Louis

 

Kezdett a feje pirosodni és nem az idegességtöl.Ugy látszik jo helyre tapintottam , igy is nagyon aranyos .Ja egyépként hogy senkit se zavarjak össze csak mondanám hogy meleg vagyok,és ugy látszik nem csak én.

-Én is kérdezhetek valamit ?-kérdeztem meg miután kicsit lehült már.

-Mond.-mondta kicsit félénken.

-Tudja akárki is rólad hogy meleg vagy ??- kérdeztem mosolyogva. Amint le esset neki hogy mit kérdeztem rögtön megállt és kistányérnagyságuak lettek a szemei,arrol nem is bezsélve hogy menyire elpirut.Fel nevetem mert elég viccesen nézet ki .

-E-e-e-ezt......mé-ég-gis........h-honna-an?-hebegte ,ugylátszik eddig csak én vettem észre,hű de profi vagyook!

-Egyszerü...:látszik rajtad.....egy kicsit-mondtam szorakozottan-és amugy is én mindenkin észreveszem .Én is az vagyok-mondtam egyszerüen mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga,de nekem az is.Csak nézett engem ,kidüllet szemmekkel .Tudom mire gondolhat nem láccik rajtam de ez van. Kb.3 éve tudom hogy mi a hejzett magammal.Rajtam kivül senki se tudta....eddig.Már kb.10 perce csak bámul egy helyben szerintem még levegöt is elfelejtett venni.

-Hé!! Azé' levegöt is kéne venni!-áltam mellé és meg veregettem a hátát.Már kezdett kékülni a feje.Erre meg ragadta a csuklom,felém fordult.....és..és.....meg csókolt.Kikerekedett a szemem nagyon meg lepödtem, igaz ,már voltam fiúval de ez sokkal mássab, sokkal......izgatobb.Sokáig csókolt pont fel akarta adni,mikor átöleltem a derekát,jobban magamhoz huztam és vissza csókoltam.Sokáig igy áltunk mozdulatlanul , nem érdekelt hogy akárki meg láthat , csak egy valami érdekelt és az pont elöttem állt.

 

harry

 

Nem tudom mi ütött belém. Amint meg hallottam hogy ö is meleg , nem tudom miért de meg könnyebültem, (mondjuk az érthetö mert nem kell magamban tartanom a titkomat).Na igen de,azt még mindig nem tudom hogy mivezérelt rá hogy meg csókoljam?! De azt föképp nem nagyon értem hogy mikor nem csókolt visza akkor nagyon szarul esett,de amikor meg vissza csókolt  akkor meg mintha nem is lenne körülöttem senki és semmi mintha a világ meg szünt volna,ez hogy lehet?? Túlsok kérdés és egy válasz se.Nem tudom hogy mennyi ideje voltunk igy de nem is volt baj , nem érdekelt hogy akárki meg láthat és hogy mit gondolhat, lefényképezhet engem nem érdekel csak egy valami érdekel és az Louis semmi és senki más.Hirtelen egy éles sikitást hallotam , mindketten egyszerre váltunk el egymástol hogy meg tudjuk hogy mi volt ez az elöbb.Egy lány állt tölünk nem messze ,szőrős sapkája nem takarta el meg döbbent kék szemeit.Louisra néztem,ö is ugy pont ugy! nézett a lányra ahogy a lányránk.

-Fizzy-mondta halkan ,én meg azt hittem itt helyben szivbajt kapok.A lány aki észre vett minket az Louis egyik huga!?! Néztem a lányt ö meg engem és louist,de aztán hirtelen minden el sötétült,csak annyinak voltam tudatában hogy louis elkap ,a huga meg oda rohan hozzánk és egyszerre orditják a nevem.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése