2013. június 13., csütörtök

prológus


harry

 

Egy szép napos reggellel kezdödött. Jaj elfeledkesztem a bemutatkozásrol...bocsi. Harry Styles vagyok , egy minden napi Londoni srác aki nem rég lett a világ egyik legjobb énekese (nincs egom :) ) és minden nő bálványa. Ha egyszer is kiteszem a lábam az utcára csak egy pillanatra is vagy csak véletlenül kilátszik a lábam már rögtön letámadnak autogramért,fényképért,stb. egyszer még a testörröl is letépték a ruhát XD.Na de ez nem fontos ....egyszer pont készülödtem egy interwievre (vagyis ma) és nagyszerencsémre hamar elkészültem vagyis nagyon hamar mert még volt vagy bö 2 órám.Ki találtam hogy el megyek egy kis sétára ,hisz ugyse lesz semmi gond.......a fenét! Épp csak hogy kiraktam a lábam megrohamosztak a rajongok , én meg elkezdtem rohanni mintha az életem múlna rajta, várjunk csak AZ IS !!!! Eszeveszett futásom közben majdnem fellöktem vagy 20 embert ,de egy sor bocsánat után vissza fokuszáltam életem mentésére , de azt csak egy dolog zavarta meg: Ugy rohantam elöre hogy nem is figyeltem hogy merre megyek és igy sikeresen fellöktem valakit de ugy hogy közben én is elestem és pont az illetőn landoltam.

 

louis

 

Szép nap volt ,megigértem anyunak hogy el megyek a hugaimmal vásárolni,sétálni. Meg tudtam hogy szeretett hugocskám Lottienak randija lesz és ezért kell elmennünk a plázába új ruháért. Na hát lehet gondolkodni hogy mit reagáltam ,hát mégis csak az egyik ártatlan kis hugocskám ! Nagy nehezen beletörödtem és hagytam hogy berángassanak az elsö üzletbe ami az orruk elött volt .Ojan 2 órát töltöttünk a ruha probálással és nagy nehezen végre meg találták "A" ruhát és végre elindulhattunk mert már mindenki éhes volt ezért elmentünk egy kis kajáldába ami nagyon nagy meg könnyebülés volt. Amikor haza indultunk a lányok elkezdtek a srácrol beszélni aki miatt ott kellet rohadnom abban az isten verte boltban 2 órát!!

Ekkor Lottie hirtelen meg szólalt:

-Louis neked mikor lesz barátnöd?? - kérdezte egy kaján vigyor kiséretében.

-Szerintem ehhez nincs sok közöd ,egyébként meg tudhatnám hogy ki az a srác akivel randid lesz ??-kérdesztem vigyorogva.

-Majd meg tudod......egyszer-erre a kijelentésre mindenki elkezdett röhögni én meg csak néztem mint egy idióta.

Már épp meg akartam szolalni amikor arra lettem figyelmes hogy két idösebb hugom kidüllet szemekkel figyelnek elöre és mikor észbekaptak elkesztek ugrálni és sikitozni. Fogalmam sem volt hogy mi ütött beléjük mikor ,egy alakot vettem észre hogy rohan és mögötte egy csomo ember kergeti sikitozva ,fényképezö gépekkel és telefonokkal a kezükben.Mire észbe kaptam már a földön feküdtem és rajtam meg a sikitozo lányok oka.A vakuk fénye miatt rosszul láttam de azt kristály tisztán hogy kisseb hugaim már fuldukolnak a röhögéstöl és nagyobb hugaim meg már kivégesztek a szemükkel. MI A FRANCÉRT NÉZNEK IGY RÁM ???

Erre mocorgást éreztem magamon és "támadom" felnézett és egyenesen a szemembe nézet.Meg fagyott bennem a vér, azok a gyönyörü zöld szemek bele furodtak az én kékeimbe. Hirtelen felpattant ,meg markolta a csuklom , fel rántott és elkezdett rohanni velem együtt mert még mindig fogta a csuklom.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése