2013. június 19., szerda

2.rész


Fizzy

 

Nagyon meg lepödtem ,de nem csak én hanem Lottie is.Elöször azt hittem csak  ide képzeltem hogy Harry Stylest látom erre felé futni ,de nem ,nem képzeltem, igazi volt.Én és Lottie ,Harry legnagyobb rajongoi vagyunk mindig arrol álmodoztunk hogy egyszer élöben is látjuk , nem csak a tv-ben.ÉS MOST VALORA VÁLT!!! Mindig is erre vártam ,hogy kitárt karokkal felém rohan és mikor már elért hozzám magához öleljen és többet ne engedjen el,soha! Lehet hogy ez az álom is valora válik?? LEHET?? Már majd nem itt van...még pár lépés és az álmom valora válik!Jön ..Jön..JÖN! Érzem az illatát ,de öt nem.Kinyitottam a szemem (amit idö közben be csuktam) és láttam hogy Lou a földön fekszik és rajta Harry!AZ ÉN HARRY-M!!!!Azt hittem hogy felrobbanok ,legszivesebben megfojtotam volna "kedvenc" bátyámat ,hogy a fenében lehet hogy Harry rá esik a bátyámra és nem rám?? Na ennél már rosszab nem történhet!Ja..de, történhet.Harry fel pattan meg fogja Lou kezét és olyan gyorsan kezdett futni mintha ágyubol lötték volna.Na ne már!!Mért minden jo vele történik ??Mondjuk azt nem nevezném jonak hogy kb.30 ember öt üldözze mert egy hirreség elvitte de akkor is.Lottie egy helyben állt és csak meredt elöre ,ugy látom neki is roszul esett ez az egész.

-Fizzy,menjünk és keresük meg louist !!!-nézett rám rémisztöen Lottie ,de tényleg rémisztöen .

-Lottie jol vagy?-kérdesztem ijedten.

-Mondjuk ,de te se vagy valami fényesen ahogy azt nézem-mondta rám nézve.Hát nem mondott hülyeséget...egyáltalán nem vagyok jol.

 Meg egyeztünk hogy ö megy az ikrekkel ,én meg egyedül louis keresésére.Azért remérem én találom meg hamarabb mert tuti hogy Lottie ijen kor nem normális.Mentem az utcán hátha észre veszem,hát nem.Kérdések kezdtek keletkezni bennem mint pl.:Harry mért huzta maga után Lou-t?Mért pont Lou-t?  Nagy gondolkodásomban be fordultam egy sikátorban amikor észre vettem hogy hova sétáltam be ,rögytön fordultam is ki...volna .Meg ált bennem az ütö.Meg találtam louist de még mindig vele volt Harry,Lou a derekát ölelte ,Harry meg lou nyakát .....és....és..csókoloztak.Azt hittem itt helyben meg halok.A fiú akit évekig bálványoztam és imádtam (nem csak azért mert sztár),és a bátyám akit szeretek és imádok,együtt ,egymáshoz közel,egymás szájában,ez tul sok!!Nem birtam magamban tartani a sikitást.Erre mind ketten fel figyeltek.Harry ijedten nézett rám ,ojan volt mint aki mindjárt el sirja magát.Lou meg,szinte ugyan ugy nézett rám mint én rá ,döbbenten de az öszemében valami más is volt még...félelem és ....féltés,Harryt féltette.Halkan mondta a nevem.A mellete állo meg ojan pilantást vetett rám és rá hogy "ö a hugod?" ugy látszik hallot rolam.Ebben a pillantban Harry összeesett!! Lou még pont idöben kapta el , oda rohantam hogy meg nézzem mi történt kedvenc sztárommal , egyszerre orditotuk ki a nevét bátyámmal.Azonnal hivtam a mentöket.Amint meg érkeztek ,rögtön kérdezték hogy mi történt,mondtuk hogy csak ugy egyszerüen összeesett,be értünk a korházba, azonnal vitték ki vizsgálni.

 



 
Louis
 
A vároteremben vártunk.Nem tudom miért voltam ilyen ,nagyon féltem hogy mi történt  Harryvel.Meg azt se tudtam hogy mi volt ez az elöbbi csók.Egyik pillanatban menekülünk ,a másikban meg egymást faljuk!?Csak ma találkoztunk de már többet tud rolam mint bárki más,ma találkoztunk de már akkor amikor meg láttam akkor többet gondoltam rola,és most meg már többet is érzek, Szeretem.Ebben a pillanatban jelent meg az orvos ,én meg ugy pattantam fel a székböl minha parazsan ülnék.
-Ön Louis Tomlinson?-kérdezte az orvos az arcomat kémlelve.
-Igen,én vagyok, mi a baja??Jol van ?-csak ugy áradtak belölem a kérdések, amikre választ is kaptam.
-Igen minden rendben van vele,csak meg volt eröltetve ,de ezen kivül semmi baja csak egy kicsit pihennie kell.
-Rendben,köszönöm .Be lehet hozzá menni??-kérdeztem félve az orvosra nézve,Fizzy biztatásként megfogta a kezem.
-Á,persze.-Rögtön rohantam is a kortermébe , Fizzy utánam rohant öt is érdekelte hogy hogy van .
Mikor beléptem a szobába , öt szurtam ki legelöször.Ö is észrevett, és fülég érö vigyorral az arcán kezdett inteni ,hogy menjek közelebb,ugy is tettem ahogy kérte,amint az ágya mellé értem megragadta a csuklom és lerántot az ágyára.Halkan puffantam az emlitett butoron ,miközben fölém kerekedett és azonnal az ajkaimra tapadt.Nagyon jo volt megint érezni azokat az ajkakat de sajnos elkellett utasitanom.El huzodtam töle amenyire csak birtam (ahogy az lehetséges hogy a fejed az ágynak van szoritva + rádvannak nyomogva),ö meg értetlenkedve nézett le rám, csak egyszerüen oldalra biccentettem a fejemel,és azzonal arra kapta a fejét.Akkor vette észre hogy nem vagyunk egyedül.Hugocskám zavartan mosolygott ránk, a göndör meg nagyon elpirult,én meg már fuldokoltam a röhögéstöl.
-Látom jobban vagy.-mondtam mi után sikerült leálnom a röhögéssel.
-Jah , mért nem szoltál elöbb?-nézzet zavartan hugom felé,de igy is aranyos volt.
-1.mert csak most vettem észre,2.meg se tudtam mukkani mert 'valaki' befogta a számat.-vigyirogtam végig a mondokám.
-Huh, vajon ki lehetett??-kezdett bele mü fejtörésébe ,de persze az egészet végig röhögtük.
-Hát nem tudom, de jo lenne ha az a személy leszálna végre rolam ,mert nem valami könnyü az már biztos!
Értette a célzást és szépen lemászott rolam ,én meg szépen fel kelhettem a kényelmesnek nem mondhato ágyrol.Fizzy halkan kuncogott rajtunk és lassan az ágy felé vette az irányt , meg állt melletem és onnan fürkészte Harryt.
-Jobban vagy ?-kérdezte töle halkan ,látszott rajta hogy nagyon örül hogy találkozhat kedvenc hireségével.
-Köszi jol.Egyépként bocsi az elözöért-zavartan vakarta a tarkoját-nem láttam hogy bejöttél.Bisztos te vagy Félicité...ugye?
 
Harry
 
Mikor fel keltem nagyon kerestem valamit pontositva valakit,Louist.Nem tudtam hogy hol vagyok és azt se hogy mi történt,de föképp azt nem hogy Lou hol van és hogy ö jol van-e?De mikor meg láttam egy fehér ruhás embert már gondolta hogy ez valami korház ,és rögtön eszembe jutott hogy elájultam. Sok kérdést fel tett pl.:szédülök-e?fáj-e a fejem?,ijeneket.Aztán végre valami boldogitot is mondott :-Vannak látogatok akik egész végig itt voltak szeretne velük beszélni?-kérdezte a doktor.
-Ha lehet akkor igen .-mondtam zavartan mert nem tudtam hogy kik lehetnek azok, csak abban reménykedtem hogy Louis az .Nagyon hiányzik a csókja és ö maga is , ö az egyetlen akivel nagyon élvezetes beszélni, sok barátom van de ök nem anyira tudnak meg érteni mint ö,pedig ök már régebb ota ismernek mint Lou.Ekkor az ajto nyitására lettem figyelmes.Rögtön oda kaptam a tenkintetem, nagyon szurkoltam hogy Louis legyen az csak az járt a fejemen hogy: Louis legyen,Louis legyen,Louis legyen......és BINGO!!! Fülig érö vigyorral néztem rá ,és intettem neki hogy jöjön közelebb,amit meg is csinált,fogalma sincs mit akarok(sátáni kacaj..persze magamban)!Rögtön meg ragadtam a kezét és lerántotam az ágyra és fölékerekedtem, (hogy ezt már menyire ki akartam probálni) és lecsaptam ajkaira.Ojan volt mint az elsö csók..nem..sőt..sokkal jobb volt,de sajnos el huzodott.Értettlenül néztem rá.Miért huzodott el??Ugy látszik észrevette értettlenségem ezért segitet, fejével oldalra bököt,én meg arra néztem ,azt hittem hogy megint elájulok,azt láttam hogy az a lány áll az ajtonál (ami szerencsére be van zárva) aki látott engem és Louist smárolni a sikátorban....de ,várjunk csak......de hisz aki látott minket...az a huga volt , most meg azt látja hogy Harry Styles hogyan teperi le szerettet bátyját...na, mondhatom szép!Egy kis beszélgetés után ,amit Louissal váltottam, leszáltam rola és a huga mellénk sétált és  megszolalt:
-Jobban vagy?-hallotam a hangjában hogy kicsit ideges,lehet hogy rajong értem?!Bisztos furi neki hogy a sztár akit bir egyszercsak leteperi elötte a bátyját.
-Köszi jol.Egyépként bocsi az elözöért,nem láttam hogy bejöttél.Bisztos te vagy Félicité...ugye?-kérdeztem mert kiváncsi vagyok melyik huga fog kinyirni.Meg lepödtem a reakcióján.Ki dülledtek a szemei és el kezdett sikitani,mig Louis be nem fogta a szályát,elég nevetségesen néztek ki.Addig igy áltak mig Fizzy lenem nyugodott ,csak aztán merte Louis elengedni.
-Honnan tudod a nevem ???-nézett rám csillogo szemekkel.
-Louis mesélt rolatok-mutattam az emlitettre aki védekezésbe állt mikor a huga felé forult.
-És miket mondott?-sugta nekem mesziröl. Azt hittem belehalok a nevetésbe, ez a testvér pár nagyon aranyosan viselkedik. Ekkor Fizzy kiváncsian nézett egyszer rám egyszer meg Loura:
-Kérdezhetek valamit??-nézett mint egy kölyök kutyus.Bólintottam.-Miota vagy együtt a bátyusal??-Lefagytam ,nem csak én Louis is, erre a kérdésre nem számitottunk.De várjunk csak ..mi együtt vagyunk egyáltalán??
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése