2013. szeptember 14., szombat

FONTOS! nem új blog,nem is rész....ez nagyon fontos!

Helló mindenkinek!....
mint a cimben is mondtam nagyon fontos!...nekem legalább is az....és lehet neketek, olvasóim nektek is fontos lehet!
előszőr is: meg szeretném kösszönni  1270 oldal megnyitást! és azt is hogy annak ellenére hogy jó ideje nem volt rész, és valjukbe..nem is anyira jó a sztori...ezek ellenére minden nap van vagy 9-10 megnyitás...és ez...ne tudjátok milyen jól esik!...és én istt rontom el a hangulatot....
 
itt a fontos hir: .....nehéz kimondani,de ....SZÜNETELTETEM A BLOGOT!....ennek oka hogy nem jön hozzá ichlet...De van egy elvem...vagyis inkább elhatározásom...ami az hogy ha ,már egyszer elkezdtem ezt a blogot (nem csak erre érvényes!) akkor be is fejezem, mégha bele is döglök!
igen, befogom majd fejezni a bloggot, de nem most....most szüneteltetem, hogy tudjak irni róla,meg hogy jöjön az ichlet..meg hogy tudjak a többivel is foglalkozni.

sajnálom kedves olvasóim...nagyon szeretlek titeket,elsetudjátok képzelni mennyire...hisz mint már mondtam naponként nézitek a blogot "hát ha van rész" jelszóval (gondolom.).és mikor nem láttok, nem az hoyg elhagyátok ,hanem  várjátok....én meg olyan köcsög kurva vagyok hogy nem foglalkoztam veletek...sajnálom...de igérem befogom fejezni, nem hagyom befejeztlenül! csak egy kis "pihi" kell....meg értem ha sokan elpártoltok innen...nem állok az utjuk ba!
 még egyszer sajnálom....Pakkör voltam, ...és nagyon rossz volt ezt ki irni:'(
majd még lehet találkounk....másik blogjaimon,vagy majd itt...de az "itt" nek még nem jött el az ideje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése